Home » » Bana Her Şey Yakışır Öykü Akyürek 6 Haziran 2011 Pazartesi

Bana Her Şey Yakışır Öykü Akyürek 6 Haziran 2011 Pazartesi

Büyük ilgiyle izlenen yarışma programı“Bana Her Şey Yakışır”da hafta boyunca, beş yeni ve iddialı kadın yarışmacı, yine haftanın en şık kadını seçilebilmek ve 10 bin TL’lik büyük ödülün de sahibi olabilmek için yarışacak. Programın bu haftaki yarışmacıları ise; Öykü Akyürek, Bensu Vurgun, Betül Tınaroğlu, Betül Yeşil ve Dilan Hançer.

Bu haftanın konsepti “Lise Mezuniyeti"

Bana Her Şey Yakışır Öykü Akyürek İzle Bana Her Şey Yakışır 6 haziran 2011 Pazartesi
Bana Her Şey Yakışır Bensu Vurgun Kıyafetleri Bana Her Şey Yakışır 7 haziran 2011 salı
Bana Her Şey Yakışır Betül Tınaroğlu Resimleri Bana Her Şey Yakışır 8 haziran 2011 çarşamba
Bana Her Şey Yakışır Betül Yeşil seyret Bana Her Şey Yakışır 9 haziran 2011 perşembe
Bana Her Şey Yakışır Dilan Hançer kimdir Bana Her Şey Yakışır 10 haziran 2011 cuma
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Deniz Malzemeleri Av Malzemeleri . All Rights Reserved