Popüler Yayınlar

Trol motoruna montaj gönderici

16 Nisan 2011 Cumartesi

Entegre su ısı sensörü mevcuttur. Minn Kota veya diğer elektrikli trol motorlarının kuyruğuna kolayca monte edilir.

Minn Kota yedek pervane. MKP-2

Uygun Motor Tipleri:
- Endura 30
- Endura 40
- Riptide 40

Deka Marine Master çift amaçlı, start ve derin devir (Deep Cycle) akü

* Özel çift alaşımlı plaka ve ızgaralar
* Uzun ömür sağlayan demineralize elektrolit
* Titreşimden etkilenmeyen özel tasarım
* İki çeşit kutup başı standart (normal ve paslanmaz kelebekli)


Model : DC 27
Volt : 12 V
Kapasite : 90Ah
EnxDerinlikxYükseklik (mm) : 318x171x238
Soğuk Marş Akımı (CCA) (-18 °Code) EN A : 575
Ağırlık (kg) : 24

Minn Kota portatif şarj cihazı

Tam otomatik üç basamaklı sarj yapar. Kısa devre ve ters polariteye karşı korumalıdır.

Vetus Turbo Diesel After Cooled deniz motoru 140 HP (103 kW)

Motor hacmi: 4038 cm³
Bor x strok: 101 mm x 126 mm
Silindir sayısı: 4
Kompresyon oranı:18.4:1
Alternatör: 12V/95A
Güç: 140 HP (103 kW) (ISO 3046-1)
Maksimum rpm: 2500
Maksimum rpm de tork: 394 Nm
Yakıt tüketimi: 146 gr/hp/h
Şanjman (standart): ZF45
Şanjman oranları: 2.20:1, 2.50:1, 3:1
Opsiyonel şanjmanlar: ZF45A (1.51:1, 2.03:1, 2.44:1), Newage PRM 500 (1.46:1, 1.94:1, 2.57:1, 2.90:1)
Ağırlık (şanjman dahil): 488 kg

Vetus Turbo Diesel deniz motoru 114 HP (84 kW)

Vetus Turbo Diesel deniz motoru
Motor hacmi: 4038 cm³
Bor x strok: 101 mm x 126 mm
Silindir sayısı: 4
Kompresyon oranı: 18.4:1
Alternatör: 12V/95A
Güç: 114 HP (84 kW) (ISO 3046-1)
Maksimum rpm: 2500
Maksimum rpm de tork: 320 Nm
Yakıt tüketimi: 152 gr/hp/h
Şanjman (standart): ZF45
Şanjman oranları: 2.20:1, 2.50:1, 3:1
Opsiyonel şanjmanlar: ZF45A (1.51:1, 2.03:1, 2.44:1), Newage PRM 500 (1.46:1, 1.94:1, 2.57:1, 2.90:1)
Ağırlık (şanjman dahil): 464 kg

Vetus Diesel deniz motoru 13 HP (9.5 kW

Vetus Diesel deniz motoru
Motor hacmi:538 cm³
Bor x strok: 70 mm x 70 mm
Silindir sayısı: 2
Kompresyon oranı: 23:1
Alternatör: 12V/40A
Güç: 13 HP (9.5 kW) (ISO 3046-1)
Maksimum rpm: 3600
Maksimum rpm de tork: 25 Nm
Yakıt tüketimi: 195 gr/hp/h @ 2300 rpm
Şanjman (standart): Technodrive TMC40
Şanjman oranları: 2.00:1, 2.60:1
Opsiyonel şanjmanlar: ZF10M (2.00:1, 2.05:1, 2.72:1), ZF 15V (2.13:1, 2.99:1), ZF15MA (1.88:1, 2.63:1)
Ağırlık (şanjman dahil): 98 kg

Vetus Diesel deniz motoru

Motor hacmi:538 cm³
Bor x strok: 70 mm x 70 mm
Silindir sayısı: 2
Kompresyon oranı: 23:1
Alternatör: 12V/40A
Güç: 11 HP (8.1 kW) (ISO 3046-1)
Maksimum rpm: 3000
Maksimum rpm de tork: 26 Nm
Yakıt tüketimi: 195 gr/hp/h @ 2300 rpm
Şanjman (standart): Technodrive TMC40
Şanjman oranları: 2.00:1, 2.60:1
Opsiyonel şanjmanlar: ZF10M (2.00:1, 2.05:1, 2.72:1), ZF 15V (2.13:1, 2.99:1), ZF15MA (1.88:1, 2.63:1)
Ağırlık (şanjman dahil): 98 kg

Vetus Jeneratör, 3.000 RPM, 4 kVA

Vetus Jeneratör, 3.000 RPM, 4 kVA.
Komple montaj elemanları (deniz suyu bağlantı kiti, waterlock, egzoz hortumu, kelepçeler) standarttır.
Teknik bilgiler:
Voltaj toleransı: +/- %2
Koruma: IP55
Aşırı yük kapasitesi (2 sn.): 3 x nominal akım
Maksimum ortam sıcaklığı: 40 °C
Maksimum deniz suyu sıcaklığı: 30 °C
İzolasyon kutulu gürültü seviyesi: 70 dB(A)
Maksimum devamlı yatış açısı: öne-arkaya: 15°, yana: 25°
KVA/KW : 4/3.2
Voltaj (V) : 230
Akım (A) : 14,7
Frekans (Hz) : 50
Faz : 1
Vetus Motor Modeli : F1.02
Jeneratör Modeli : BWG430
Ağırlık Ses İzolasyon Kutulu : 95 KG

MO 256 H 45, 4-Zamanlı, Turbo şarlı

MO 256 H 45, 4-Zamanlı, Turbo şarlı, intercooler, Direkt enjeksyonlu, tatlı su soğutmalı, 184 kW (250 Beygir), 6 silindirli
MOTOR TİPİ: MO 256 H 45
4-Zamanlı, Turbo şarlı, intercooler
Direkt enjeksyonlu, tatlı su soğutmalı
ÇIKIŞ GÜCÜ (KRANK) kW (Beygir): 184 kW (250 Beygir) ISO 8665 veya
ISO 3046 normlarına göre
TAM YÜK DEVRİ: 4500
SİLİNDİR ADEDİ: 6 Silindir / Sıra
SİLİNDİR HACMİ (cm3): 3200 cm3 (195 cid)
PİSTON ÇAPI (mm): 85mm (3,35’)
STROK (mm): 94mm (3,7’)
KOMRESYON ORANI: 17 / 1
AZAMİ TORK (Nm): 500 Nm @ 2800 ( 369’ Lb-Ft)
ENJEKSYON SİSTEMİ: 2 Aşamalı Enjektörler
STANDART ALTERNATÖR (Amp): 90
ELEKTRONİK MOTOR ARIZA TESPİTİ: VAR
AĞIRLIK (Kg): 322 Kg (708,4 Lbs )
AĞIRLIK / GÜÇ ORANTISI ( Kg / Beygir) : 1,29 (2,84 lbs/Beygir)


ŞANJMAN:
MODELİ: ZF 63 veya benzeri
GÜÇ AKTARMA SİSTEMİ: Hidrolik Disk
REDÜKSYON ORANLARI: 2,52 – 2,04 – 1,56 : 1
ŞAFT KAPLİN AÇILARI: Düz / 8 derece aşağıya doğru veya
12 derece V-DRİVE
KURU AĞIRLIK (Kg): 44 Kg. (97 Lbs)


STEYR – Marine motorları yüksek performans için tasarlanmışlardır.
Yeni yakıt enjeksyon teknolojisi sayesinde mükemmel tork ve sürat neticeleri elde edilebilmektedir ve bundan dolayı mevcut marin güç aktarma sistemlerine uyumu fevkalade kolaydır.

STEYR – Marine motorlarının en belirgin özelliklerinden birisi dinamik davranış ve anında yanıt veren, etkili akselerasyonudur.

HİZMET ÖMRÜ:

STEYR – Marine motorların uzun ömürlülüğünü sağlamak için tüm hareketli metal aksamları özel metal alışımlardan imal edilmiştir. Çift devre soğutma sisteminde kullanılan tüm aksamlar, standart olarak deniz suyuna ve korozyona mukavim malzemelerden imal edilmiştir. Deniz ortamında maruz kalınacağı olguları dikkate alarak tasarlanmış çözümler, motor aksamları ve elektronik sistemlere azami korozyon mukavemeti garantilemektedir.

KONFOR:

Tescillenmiş 2 – Kademeli ünite enjektör teknolojisi sayesinde , dünyaca kabüllenmiş çalışma sessizliğine sahiptir.

Ürettiği gürültü seviyesi nispeten tüm çalışma devirlerinde, benzin ile çalışan eşdeğer motorların çalışma gürültü seviyesinin altında seyretmektedir. İlave olarak motorun monoblok kısmını, alüminyum dış kabuklarından ayıran elastik conta sistemi sayesinde, titreşimler motor bünyesinde absorbe edilir ve böylelikle gürültü ve vibrasyonun tekne gövdesine aktarılması engellenir.

Hız ve tork karakteristiklerine istinaden, mevcut şanjman, redüksyon, şaft ve pervane sistemlerine uygunluğu kolayca sağlanabilmektedir. Amaca uygun aksesuar çeşitlerimiz, teknemizdeki en yüksek kalite ve konforu temin etmektedir.

EKSOZT EMİSYON DEĞERLERİ:

Örnek alınacak ünite-enjektör teknolojisi , hazırda BSO II , SAV 2 , EPA- Tier 2 ve eşdeğer eksozt emisyon değer kriterlerini yerine getirmektedir.

ŞANJMAN:

STEYR – Marine motorları teknenizde kullandığınız muhtelif güç aktarma sistemlerine uygunluk sağlamaktadır. Muhtelif Şanjman uygulamaları ( Direkt, düz, 8 derece aşağıya doğru açılı ve 12 derece V-Drive) ve Volant muhafazaları bağlantıları ( Jet Drive)

MONOBLOK MOTOR TEKNİK TANITIMI:

Sağlam ve emsalsiz moblok tasarımı, yani motor bloku ve silindir kapağının yüksek kalite dökümden, tek parça halinde imal edilmiş olması ve kusursuz derecesinde silindir yuvarlaklığı, mükemmel soğutma ve dolayısı ile silindir gömleklerinin fevkalade uzun ömürlü olmasını sağlar.

*Dinamik balansı yapılmış, Chrome-Molybdenum, Dövme Krank
*Yüksek silikon Alüminyum döküm, yağ soğutma kanallı, 3 segman teknolojisi pistonlar
*Sertleştirilmiş sibop yuvaları ve NIMONIC hammalzemesinden imal edilmiş siboplar
*Volant üzerinde bulunan ve uygulamaya istinaden değişen esnek kaplin.

MOTOR TAKOZLARI:

Ayarlanabilen , itiş gücüne mukavim, ön ve arka esnek takozlar

YAĞLAMA SİSTEMİ:

*Değiştirilebilen kartuş (atom) tipi yağ filtresi
*Kapalı devre karter havalandırması

YAKIT SİSTEMİ:

*Üstten eksantrik ve kilbütör tarafından tahrik edilen, iki kademe entegre yüksek basınç ünite enjektörü
*Otomatik olarak havası alınabilen, elektrikli mazot pompası
*Değiştirilebilen kartuş (atom) tipi, mazot filtresi

EKSOZT SİSTEMİ:

Tatlı su soğutmalı eksozt manifoltu ve deniz suyu soğutmal eksozt deveboynu

SOĞUTMA SİSTEMİ:

*Termostat kontrollu tatlı sulu soğutma sistemi
*Kendinden genleşme tanklı kondanser sistemi
*Hazırlanmış Sıcak su veya kalorifer bağlantıları
*İmpeller tipi ve değişken baskı plakalı deniz suyu pompası

Ritchie Sport X-10 mini pusula

Her türlü yüzeye kolayca monte edilebilir. Yüksek hassasiyetli, mavi kadranlı ve aydınlatmalıdır. Kompozit gövdesi son derece sağlamdır. Kompansatöre sahiptir.
 
Copyright © 2011. Deniz Malzemeleri Av Malzemeleri . All Rights Reserved