Home » » 007: Quantum Of Solace Filmini İzle Kanal D

007: Quantum Of Solace Filmini İzle Kanal D

Quantum of Solace
Sevdiği kadın Vesper tarafından ihanete uğrayan 007, içinden gelen dürtüye karşı koyarak son görevini kişiselleştirmemeye çalışır. Kararlılıkla doğruyu ortaya çıkarmaya çalışırken Bond ve M , Mr White’ı sorguya çekerek, Vesper’a şantaj yapan, kimsenin tahmin edemeyeceği kadar karmaşık ve tehlikeli bir şebekeyi ortaya çıkarırlar.
Oyuncular: Daniel Craig, Eva Green, Gemma Arterton, Olga Kurylenko, Guillermo del Toro, Judi Dench, Mathieu Amalric, Alfonso Cuarón, Jeffrey Wright, Birol Tarkan Yıldız, Stana Katic, Giancarlo Giannini, Neil Jackson, 007: Quantum Of Solace filmi izle, 007: Quantum Of Solace hangi kanalda, 007: Quantum Of Solace Kanal D izle, 007: Quantum Of Solace filmi konusu ne, 007: Quantum Of Solace oyuncuları
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Deniz Malzemeleri Av Malzemeleri . All Rights Reserved