Home » » Unutma Beni 861. Bölüm İzle 19 Nisan 2012

Unutma Beni 861. Bölüm İzle 19 Nisan 2012

Unutma Beni 861. Bölüm İzle 19 Nisan 2012
İlkay’ın çok ateşi vardır, organlarının alınabilmesi için ateşinin düşmesi gerekmektedir. Selda ve yardımcısı ne yapmayı planlamaktadır? Feraye İlkay’ın odasında ne bulup sinir olacaktır? Ali Feraye’yi neden hastaneye götürecektir? Orda onları hangi sürpriz beklemektedir? Ali neden İlkay’dan kalan kitabı paramparça edecektir?
Rıfat Volkan’dan Emine’nin dosyasını alacak mıdır sonunda? Kenan Emine’ye yine nasıl bir oyun oynayacaktır? Elif’i kim arayacaktır? Menekşe’nin cesedinin olduğu araziye onay çıkmıştır, ağaçlandırma yapılacaktır? Kenan bunu duyacak mıdır? Unutma Beni 19 Nisan 2012 bölümü izle, Unutma Beni 19 Nisan özeti, Unutma Beni 861. bölüm izle, Unutma Beni 861. bölüm fragmanı izle, Unutma Beni 19.04.2012 fragmanı izle, Unutma Beni 861. bölüm özeti, Unutma Beni son bölüm İzle
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Deniz Malzemeleri Av Malzemeleri . All Rights Reserved