Home » , » Bir Kadın Tanıdım 20. Bölüm Fragmanı İzle 21 Mayıs 2012

Bir Kadın Tanıdım 20. Bölüm Fragmanı İzle 21 Mayıs 2012

Episode photo
Abisini vuran silahın Umut’un evinden çıktığını öğrenen Aslı şoktadır. Haberi babası İhsan’a söylediğinde o da yıkılır. Abisinin katili olduğunu düşündüğü Umut’un bebeğini doğurmak istemeyen Aslı, hayatı için çok önemli kararlar verir. İhsan Bey ise kaçak olan Umut’a ulaşmak ve intikamını almak için Leyla’yı her yerde takip etmektedir.

Bir Kadın Tanıdım 21 Mayıs 2012 bölümü izle, Bir Kadın Tanıdım 21 Mayıs 2012 fragmanı izle, Bir Kadın Tanıdım 21 Mayıs 2012 özeti, Bir Kadın Tanıdım 21.05.2012 İzle, Bir Kadın Tanıdım 20. bölüm izle, Bir Kadın Tanıdım 20. bölüm fragmanı izle, Bir Kadın Tanıdım 20. bölüm özeti, Bir Kadın Tanıdım son bölüm İzle
Share this article :

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Copyright © 2011. Deniz Malzemeleri Av Malzemeleri . All Rights Reserved